مدیریت محتوا سازمانی

مدیریت محتوا سازمانی (ECM)، به مجموعه پویایی از استراتژی‌ها، روش‌ها و ابزارها برای ضبط، مدیریت، ذخیره، حفظ و ارائه اطلاعات از فرآیندهای کلیدی سازمان در طول چرخه فعالیت آن سازمان است.

یکی از اهداف اصلی سیستم مدیریت محتوای سازمانی، شناسایی و از بین بردن فرآیندهایی است که می‌تواند یک سازمان را با مشکلات بالقوه‌ای مواجه کند.

هر سیستم مدیریت محتوای سازمانی را می‌توان به پنج بخش اصلی تقسیم کرد که شامل: ضبط، مدیریت، ذخیره، حفظ و ارائه می‌باشد. هر بخش دارای اهداف زیر است:

  • ضبط: ایجاد، جمع‌آوری و سازماندهی اطلاعات ورودی مانند نامه‌ها و اسناد
  • مدیریت: مدیریت اطلاعات، تغییر و استخراج اطلاعات
  • ذخیره: ذخیره موقت اطلاعات در بازه‌های زمانی کوتاه
  • حفظ: تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات در دوره‌های زمانی بلندمدت
  • ارائه: داده اطلاعات درخواستی به کاربران و مشتریان

مزایای سیستم مدیریت محتوای سازمانی:

یک سیستم مدیریت محتوای سازمانی مؤثر می‌تواند در دسترسی آسان به اطلاعات یک سازمان، ایجاد امنیت در داده‌ها و به حداقل رساندن زمانهای گردش کار در یک سازمان کمک کند. همچنین جلوگیری از ورود داده‌های تکراری، نگهداری یک یا چند نسخه پشتیبان از هر سند بجای چندین نسخه کپی اسناد و مدارک از مشخصه‌های اصلی یک سیستم مدیریت محتوای سازمانی است.

شیرپوینت (SharePoint)، یکی از قوی ترین راهکارها در زمینه مدیریت محتوای سازمانی می باشد که شرکت مهندسی راشانماک با تکیه بر دانش و مهارت متخصصان و کارشناسان خود، آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی، پیاده سازی، توسعه، اجرا و پشتیبانی سیستم مدیریت محتوای سازمانی شما با بهره گیری از راهکار مایکروسافت شیرپوینت می باشد.

 

>> راه های ارتباطی جهت مشاوره و سفارش خدمات <<
تلفن

02532906048

02532906173

02532945167

داخلی 16

موبایل
09021534370
ایمیل active@rashanmak.com
تلگرام @rashanmak_active
فکس 02532910179